Voor het verzorgen van uw belastingaangifte maken wij gebruik van de vooraf ingevulde
aangifte.
Het is noodzakelijk dat wij de machtigingscode van u hebben ontvangen.
In de vooraf ingevulde aangifte staan de volgende gegevens:
- Uw inkomen;
- WOZ waarde van uw woning;
- Hypotheekgegevens;
- Banksaldi.
Deze gegevens heeft de Belastingdienst ontvangen van uw werkgever, uw gemeente en uw bank. Het aanleveren van jaaropgaven is niet meer nodig.
Zijn er bijzonderheden? Dan dient u dit nog wel aan ons door te geven.
Denkt u hierbij aan:
- Zorgkosten (die niet zijn vergoed);
- Kosten voor het wijzigen van uw hypotheek (indien de wijziging niet via ons kantoor heeft plaatsgevonden);
- Studiekosten;
- Giften;
- Betaalde en/of ontvangen partneralimentatie;
- Betaalde lijfrentepremies;
- Inkomsten uit freelance werkzaamheden;
- Heeft u een kind gekregen na 1 juli 2021? Dan graag naam en geboortedatum doorgeven.
Zijn er twijfels of u bepaalde gegevens wel of niet moet aanleveren? Neemt u dan even contact met ons op.